Äntligen fan !

Fick mitt CSN-kort igår och har nyss aktiverat det och kollat lite på de rabatter man får , ganska najs :)
Imorgon måste jag skriva min informationstext om säkerhet i svets/verkstad eller valfritt som jag lärt mig i fordon
och lämna in utkastet till Katarina innan jag kan skriva in det på datan .
Samt att om jag hinner så ska jag påbörja reportaget från studiebesöket vi gjorde för någon vecka sen och den kommer bli bra, eftersom ja tog lite foton då vi var ute och åkte  så kan jag andvända dem sen när ja skriver in reportaget på datan.

Men nu måste ja typ gå för jag måste äta mellanmål och det gör jag samtidigt som las vegas går på tv ,
vilket blir ca 1 timme innan middagen är färdig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0