Viiiilken tråkig dag :P

Ja vad ska man säga om idag då vaknade & åt frulle , klädde på sig , åkte o kollade på färg med mamma , handlade mat med mamma , åkte hem när syster övningskört klart .
Packade upp alla varor och så , såg på reprisen av S.O.S Familj samtidigt som jag åt 2mandariner & en ostsmörgås( sjuuukt hur barn beter sig nu förtiden, fan när ja va 12år sket jag nog fullständigt i smink. Hade ju bättre saker för sig än sånt shit ) sen när det tog slut tänkte jag diska men hamnade i bråk med min syster som valde att gå hemifrån .
Så nu har jag nyss ätit middag efter att mamma ringt o klagat över att ja inte ätit ( som vanligt :P ) och nu väntar ja väl på att någon av dem ska komma hem o störa friden jag har (a) hehe .
Såg att Flightplan går ikväll på tv4+ och att Exorcisten: Begynnelsen går på 6an så nu om man orkar vara vaken till dess så har man iaf något att se på .

Usch har lite smått ångest över att jag fortfarande inte skrivit klart min infotext & artikel men ja får väl försöka få det gjort imorgon, hade ju tänkt göra det idag tills mamma kom o sa att vi skulle kolla på färg.
Plus att man måste räkna lite matte, men de e ju inte så svårt mest ansträngande att bara sitta stilla .

                                                                               Älskar dej så sjuuukt mycket baby <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0