Hormoner hit och dit !

Så var provet äntligen gjort och jag kan pusta ut , tog mig 2timmar och en väldig skrivkramp senare så var jag finito .
Hyffsat nöjd faktiskt svarade på alla frågor förutom 1 och de var i fordon & sen kanske de blev ett och ett annat slarvfel på matten men i slutet fick ja totalt hjärnstopp :P
Eftersom jag slutade lite tidigare så bestämde jag för att åka till Robin, fast de blev såklart inte som jag tänkt men de var väl bra endå .
Jag ville ju helst bara mysa och vara lite intim eftersom det känns sen tusen år sen vi sist hade de mysigt ihop utan bråk men hans lillebror var i hans rum för att han pluggade och behövde den stationära datan & hans egen skoldata för att plugga så vi såg på en rätt bra film, men då fick jag huvudvärk av att kolla på skärmen istället .
Sen så sa Robin att han ville åka till Danmark under några dagar på lovet med typ tobbe,andreas,becka ( kille ) och victor & ja kan ju inte säga att jag jublade av glädje för jag trodde vi skulle till hans pappa i falun under några dagar o sen kunde han lämna mej vid morfars andra hus / vårt landställe på vägen hem .
Eller om han ville stanna där så vi fick vara själva någon gång men ne kanske inte och ärligt talat vill jag ju att han ska göra saker som han tycker är kul , men jag hatar danmark !
Dels för att de känns som att enda anledning till att åka dit är för att öl är billigt & att alla röker i det landet , så då blev ju bilden givetvis " kul han ska till danmark o supa med sina vänner, röka på & då kommer han självklart råka göra något med nån slyna som han träffat där " så givetvis var inte min första reaktion - självklart ska ni åka dit älskling.
Men nu tycker jag faktiskt jag är lite löjlig de är väl bara de att ja har lite svårt & lita på honom till 100% nu efter hans två missar , inte att han varit otrogen för sånt sysslar vi inte med men han har gjort bort sig de är allt och att bygga upp ett förtroende tar ju tid det vet alla .

Sen en annan sak jag tänkt på är att jag faktiskt inte vet om det är jag som älskar min pojkvän så fruktansvärt mycket eller om de är mina hormoner som påverkar mig så mycket att jag fortfarande känner mig nykär ,
vilket är ganska frustrerande för eftersom jag iaf känner mig nykär vill jag givetvis ha det som i början när man myste och pussades oavbrutet men jag tror inte robin tänker på samma sätt som mig & då blir allt jobbigt för han uppfattar väl mig som tjatig, gnällig & jobbig när ja så himla gärna bara vill mysa och nästan blir ledsen när han inte vill det .
Vilket är ganska förstående för jag måste medge att jag själv tycker jag har blivit rätt gnällig ibland nu när jag är gravid ,
och jag har nästan tröttnat på att vara gravid eftersom ja blir så känslig & bölig för allt :$ .
Vill ha tillbaka mitt normala jag så man kan få känna igen sig själv igen men nu ska vi inte klaga, 
det finns faktiskt mycket underbara sidor med att vara gravid och när han föds kommer allt vi gått igenom under tiden vara värt det för alla säger ju att känslan av att hålla i sitt nyfödda barn är en av de bästa som finns .
 


Postat av: em

håller tummarna :)

2008-10-21 @ 19:41:00
Postat av: anamaria

haha tack em (; <3

2008-10-22 @ 08:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0