Uppdatering :)

Så fick jag som jag ville ändå :D muhaha . Vi gick på föräldrar kursen iförrgår även fast Robin absolut inte ville gå från början, men jag är ju tjej och jag vet hur jag ska få som jag vill (a) hehe
Jag tyckte kursen var bra och lärorik , de gick igenom olika slags bedövningsmetoder till förlossningen och deras för & nackdelar + att vi fick lyssna på en slags avslappnings cd och då råkade såklart Robins telefon ringa och givetvis hade han glömt sätta på ljudlös så jag fick lust o döda honom men kom snabbt över tanken.
Speciellt eftersom jag var irriterad på honom innan kursen ens börjat för att han klagade över att den höll på länge mm.
Själv så funderar jag faktiskt på att försöka så länge som möjligt utan någon som helst bedövning / smärtlindring och om jag klarar det så lär ju vaxa benen & bikini linjer vara a piece of cake ;)
Nu ligger den lilla och knuffas, kan se hur något sticker ut på varsin sida magen men han kanske bara rör sig till musiken som jag lyssnar på ( Metallica - Turn the page ) det ser iaf roligt ut .

Annars så gjorde jag inget speciellt igår som jag kan komma på nu, när ja kom hem hade min syster lagat middag så jag åt , kissade och tänkte kolla på film men då somnade jag som en sten och vaknade av att Stefan ringde och sa att han nästan var framma & frågade vilket nummer vi bodde på.
Så nu har han varit här och kollat på väggarna som han ska måla & kommenterat våra färgval (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0