hockey :'/ <3

Igår när vi va och handlade träffade jag på Carro vid bananerna ( hon jobbar ju på kvantum & ja skulle ta en gratis banan för barn ) så ja stannade och pratade lite och hon sa att de hade träningsmatch mot SSK nu på onsdag, men den va tyvärr inte i hallen så ja kan inte kolla på den.
Men jag lovade att jag skulle komma och hälsa på någon mer gång innan den lilla är född och givetvis hälsa på igen när han är född , sen berättade jag att ja tänker försöka så länge som möjligt utan smärtlindring eller något & då tyckte hon att jag var galen så jag skämtade att efter det kan man iaf vaxa benen utan att det gör ont :P
Jag kollade nyss på farstas hemsida och såg att de har träningsmatch mot segeltorp i hallen så den kan jag ju alltid gå och kolla på om jag skulle vilja, så får ja träffa Kennet & Mange som ja inte träffat på typ tusen år !
Jösses vad tomt det är utan hockeyn nu , nästan läskigt faktiskt och riktigt tråkigt men jag har ju gjort mitt val och jag hade ändå aldrig kunnat leva med mig själv om ja hade gjort abort och fortsatt med hockeyn .
Då hade man fått ååångest så fort man hade sett ett barn som är i samma ålder som mitt barn skulle varit men nu slipper jag få ångest :) eftersom den lilla kommer om ca 7-8 veckor <3

Ps. Om någon vill köpa min utrustning så är de bara att höra av sig , benskydden är i strl. 35/36" och kombinatet i SR. S
men nu ska jag och mammsen ut och gå *försöker röra på mig så mycket som möjligt fram till förlossningen*  .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0