städning & ondeskefull plan..

Fy skäms, gick upp fruktansvärt sent idag . Inte förens vid halv elva /; så de blev en brunch istället för frukost och nu ska jag strax äta en korsning mellan lunch & mellanmål hehe. Efter jag ätit så ska jag städa lite & rensa bland alla tuuusen skor man äger som bara står och tar plats i garderoben .
Ne men imorse orkade jag inte gå upp vid åtta då jag först vaknade så ja kämpade för att inte gå upp onödigt tidigt , sen så va min systers en vän över på lunch vid elva så det är därför lunchen är uppskjuten .
Ville ju inte vara ivägen när han var här , och förresten så har jag nyss sett på Hitta Nemo ^^
" den där va lite svårare, antingen sa han att vi ska hoppa ner i svalget eller att hans mamma har bakat alger " haha .
Eftersom jag är så bra på att få de som jag vill så har jag en ondeskefull plan för ikväll då robin ska sova här & för imorgon eftersom han är här då också ;) Kan ju tyvärr inte avslöja den utifall han läser det här inlägget så om min plan fungerar kan jag skriva om det imorgon .

Ps. Eftersom någon hade önskemål om bilder på min gravidmage & av mig och Robin så tänkte ja ladda upp några bilder i nästa inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0