Trevligt :)

Kom nyss hem efter att ha fikat med Emelie & hennes pojkvän Erik som för den delen verkade väldigt snäll och trevlig :)
först satt vi och fikade på espresso house och efter ett tag kom Eriks två kompisar som hade varit och köpt jeans och sen gick vi på taco bar medans de gick och köpte skor för de ville inte äta på taco bar .
När vi typ ätit färdigt så kom Emelies fyra tjejkompisar + den enas pojkvän in och hälsade och så, de verkade oxå väldigt trevliga och sen när de såg magen så började alla " åh vad gulligt, vilken månad " och de där vanliga frågorna vilket ja tycker är gulligt .
Nu är jag iaf jätte mätt och de känns nästan som att ja skulle kunna sprängas :P haha ,  jag o den lilla lyssnar på musik och beben rör sig i takt till musiken <3
Funderar på att dra mig mot soffan och vila till tvn eller se andra avenyn på datan eftersom jag missat 2 avsnitt i veckan .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0