trevliga dag var hälsad

Idag är en bra dag ! :') dels för att jag är på jätte bra humör och sen för att de är torsdag och då är de bara en halv dag imorgon sen är de höstlov ^^
Så är man äntligen färdig med alla texter som ska skrivas , har inte skickat artikeln men de funkade inte för mig så jag får lägga den i hotmail och kopiera upp den på skoldatan imorgon & skicka den det första jag gör ,
sen har jag gasskärt min flodhäst idag som är TO DIE FOR !
Men den blev inte helt färdig så vi får se om ja kan ta hem den imorgon , svets Stefan sa att om han hade lite tid över idag skulle han slipa den så allt vasst är borta men de va bara om han hade tid .
Sen är det en bra dag för att de bara är ca 6veckor kvar tills vår älskling kommer till världen , om han bara visste hur mycket mamma & pappa längtar efter honom och alla våra anhöriga .
Robin jag älskar dej så himla mycket & ja är så glad över att de är just du som är pappa till mitt barn :$ <3
Bara nu när jag sitter här och skriver känner jag hur han rör sig som en studsboll - han kanske märker av att jag lagar mat ^^  middagen blev ju lite försenad eftersom ja somnade när jag kom hem och sov i typ 1½ timme .
Måste tillägga ett storts GRATTIS VIKTOR PÅ 17ÅRS DAGEN (robins lillebror) eftersom han fyller år idag samma dag som deras typ morbror (?) Haldo fyller år .

Dinner is served time to eat , hörs (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0