Plugg & färg bestämning

Började faktiskt morgonen med att skriva lite på mitt utkast om reportaget vi ska göra från våran studieresa och sen när ja kände att jag mååste äta nu så åt jag givetvis frukost ,
sen la ja mig i mammas säng efter hon tjatat lite och kollade på väggen där vi målat & ja va inte nöjd .
Ville ha en mörkare grön än den som va på väggen så mamma letade lite i lägenheten efter alla möjliga gröna nyanser som fanns på lite allt möjligt :P
slutade med att jag skulle klä på mig och gick förbi hallen då jag upptäckte den gröna som finns på vår hallmatta , så de va ju bara att ruska av allt grus och springa in i rummet och hålla den mot den andra färgen jag ska ha och vips så hade jag äntligen bestämt mig .
Den mossgröns liknande färgen på våran dörrmatta ,så vi fick ta med oss den till silvanbygg för att få den färgen jag ville ha och det tog verkligen tid innan vi hittade någon som va väldigt lik den grön på mattan för just den färgen fanns ju givetvis inte på någon färgkarta men de löste sig & nu är färgen på väggen och jag är äntligen nöjd .
När vi kom hem va klockan rätt mycket så vi åt ett sent mellanmål och sen började mamma med midagen & nu är vi mätta och om 5min börjar gossip girl på tv så då har jag något att slappa till i en timme precis för då börjar andra avenyn & efter de ska ja plugga lite mer innan ja ringer min kära och säger ngåra fina ord innan man kan slumra in i en djup sömn som ja kommer tvingas vakna ur då ja måste kissa ... suck :)
Fick skjuta upp *fikan* med emma tills ja inte har så mycket jag borde ha gjort för länge sen, hon blev iaf inte arg för att jag inte kunde just idag vilket var skönt & thessan ville oxå ses men de får bli någon annan dag .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0