Igår ..

Igår lånade jag äntligen två böcker så nu har jag något att läsa , men tyvärr läste ja halva boken igår så snart är den slut.
Ska läsa om böckerna som handlar om " Klanen Otori "  för de är jätte bra & ja vill läsa de senaste böckerna som kommit ut och de jag redan läst har jag glömt bort vad de handlande om. . . så tillbaka till bok ett då :P
Annars så somnade jag när ja kom hem igår vid strax innan två ( då jag faktiskt cyklat hem för att motionera lite extra )efter boklånandet och mitt nya inköp av amning-bhar , och vaknade väl 3½ timme senare ,
åt skräpmat till middag samtidigt som CSI har jag för mig & sen gick jag o la mig igen :P
Diskuterade kosttillskott & sånt och bristningar med Robin innan jag somnade men ja blev så arg så jag slängde telefonen i väggen, men den höll såklart som alltid !

Va på MVC på kontroll igårmorse också , de gick bra :) Ska på uppföljnings-ultraljud på måndag så då får jag ännu en chans att kolla på den lilla innan han ska ut ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0