hämden är ljuv (':

Eftersom min kära tycker att jag ska få göra precis vad jag vill utan att han ska klaga eller något så måste ju det även gälla att ja får träffa precis VEM jag vill, så när fredrik kommer till sthlm i april för att se Metallica kan ju robin ta och passa vår lilla älskling så jag kan få träffa honom ^^ haha
Det är såhär att robin hatar fredrik (vilket är fullt förståligt) men om jag nu ska få göra vad jag vill så måste det inkludera att få träffa  honom, right (?)
Fredrik är en internetvän ja pratar med i typ 6-7år utan att träffa för när han vart i sthlm har ja alltid varit någon annanstans & då jag varit i gbg har han typ varit ute med deras båt eller något , så om vi nu skulle befinna oss i sthlm samtidigt borde jag ju träffa honom varsesej robin vill eller inte . För de va ju trots allt han som sa " du ska få göra vad du vill " .
Sen att jag egentligen inte alls känner något större behov av att få träffa fredrik nu längre när jag är lycklig & har skaffat barn med mannen jag älskar är en heelt annan sak .
Sen helt plötsligt har Robin inget emot att ja funderar på att åka till Uppsala så jag får träffa bästiserik igen,  jag uppskattar ju att han tillåter mig göra vad jag vill men egentligen blir ja bara skit besviken över att han helt plötsligt ändrat inställning helt .. låter väl konstigt men de är så det är.
Jag som är kvinna och smart tänker ju givetvis att han borde tänka "om hon är i uppsala kan jag passa på o göra vad jag vill för hon kan ändå inte göra något eftersom hon är så långt ifrån mig " och därför antar jag att ja är mer upprörd än tacksam över hans "nya inställning" ..De måste vara hormonerna som gör att ja blir så paranoid :S

ps. nu känner ja mig jätte gnällig & längtar tills han kommer ut så överdosen av hormoner kan börja avta någon gång (a) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0