"det är skönt ute" - ofta !

Jag och mammsen skulle till Lina idag och få lite bebiskläder som hon sorterat ut, som för den delen va helt perfekta och jätte gulliga, skönt material & fina färger !
Men då skulle vi gå från fruängen till skärholmen för att motionera lite och det är väl ca 2,5km dit, inte så värst långt och mamma hade ju pratat med pappa som sagt att " det var ganska skönt utomhus " , visserligen hade han gått ut tidigare än oss & de stod på termometern att det var 10grader så jag tänkte * äsch så kallt kan de inte vara * .
Vi kom till Porsche när ja tänkte, uuuh ja fryser snart ihjäl skulle tagit långkalsonger på mig innan ja gick hemifrån ;'( och du hade jag ändå halsduk, pannband & vantar på mig men stark och uthållig som man är tog man sig ända fram utan att dö - men mamma kom överens om att vi så lagom heller skulle gå tillbaka för så skönt var det absolut inte ! :P

Nu har jag iaf nyss ätit och är övermätt så nu borde iaf junior vara överlycklig ;)
försökt plugga lite idag men de gick inge vidare, är för trött och okoncentrerad så jag får kompensera imorgon .


ps. kom på att igår på vägen till klassåterträffen träffade jag på Johanna och hennes pojkvän Christoffer på tunnelbanan och de va faktiskt väldigt trevligt att träffa på henne, för vi har inte setts på evigheter & hon verkade ha förändrats lite :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0