Dagen efter..

skulle väl många förknippa med abort & extrem bakfylla men för lilla mej tänker jag mest på från igår till idag.
Stannade hemma från skolan & brandövningen , sov skit dåligt men samtidigt inte , vaknade för tidigt , var fortfarande ledsen & små grät så till sist hoppade min syster upp i sängen brevid för att hon ville det eller något sånt .
Läste lite sms när jag vaknade o raderade gamla och onödiga sms & så fort ja läste riktigt gamla fina sms bröt jag ut i en gråt attack , att man kan vara så känslig jösses :$ ;(
 Följde med henne när hon skulle till Täby och lämna jobbansökan på en butik där för då skulle jag slippa vara ensam hemma , såg ut som en sombie på vägen dit tyckte hon och tjae vacker va ja kanske inte men ja hade iaf gått upp ur sängen * det ni * kändes nästan som att ja skulle gå sönder när vi var tvunga att ta roslagsbanan just därför att den han man ju åkt typ 1000ggr sen vi blev tsm & att vi skulle till täby av alla platser i stockholm var också väldigt sorligt,
för dit åkte vi en hel del på helgerna förut för att ha något att göra - så egentligen var hela resan väldigt sorgfylld .
  Robin tog sig lite tid och åkte från lunchen för o träffas & först kändes det ännu värre att bara se honom men när vi  pratat ett tag så måste ja nog säga att det kändes bättre ( hade visserligen glömt bort hälften av allt ja hunnit tänka på från igårkväll som jag tänkte säga ) , så vi sa att vi får prata mer någon annan dag .
 Just nu mår iaf ingen av oss sådär riktigt dåligt som när jag vaknade imorse och jag vet iallfall att han fortfarande älskar mej men kanske inte som då vi först träffades ,
  nu fick jag huvudvärk så nu ska ja vila eller något , nos vemos !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0