ber om ursäkt :')

Men av de 48timmar som helgen hittills har bestått av så har jag sovit ungefär hälften av dem så de är därför jag inte uppdaterar förens nu :)
Igår var mamma och jag på Granen de nya varuhuset bakom McDonals i kungens kurva och kollade in de nya butikerna, såg rätt najs ut faktiskt . Köpte doftljus och gick runt :)
Efter vi var klara där inne gick vi vidare till Ikea och kollade på madrass till spjälsängen och på lite andra saker , gick och handlade på kvantum och sen åkte vi hem.
Alltså har helgen hittills varit väldigt händelslösrik.
Däremot va jag hos Robin i fredags efter jag slutat vid tio istället för elva & de va fakttikst väldigt mysigt och bara glada miner vilket gjorde mej glad . Skulle ju egentlign sovit över men min idiot till pojkvän hade andra planer för kvällen när ja väl var där, än de han sa på morgonen om att han ville att jag skulle sova där så ja åkte hem och sov i min stora säng :)
Fast just nu är jag fruktansvärt irriterad dels för att robin hellre kör bil med hans töntar till kompisar än att vara med mig och sen för att han inte går o lägger sig förens mit i natten. Egentligen skiter jag i när han kommer hem men jag stör mig på att han jämt säger " ska bara va ute i nån timme eller två, lovar och ringa senare och säga god natt " .
Såkalrt hinner jag somna och vakna för at gå på toa och vad är klockan då , typ tolv eller senare och fortfarande inget sms eller missat samtal , måste kissa igen typ 2h senare och fortfarande inget samtal eller sms ... är de så konstigt att jag blir arg när han bara lovar saker som han aldrig håller ! ?  :S :@

Postat av: Thessan

Om man inte kan hålla det man säger att man ska göra då ska man hålla käften och inte lova nått alls!

Älskar dej gumman!

xoxo

2008-10-26 @ 11:05:44
Postat av: Anamaria

Instämmer faktiskt, för ja skulle ju inte bli sur eller något om han inte ringde alls om han inte sagt att han skulle det .

(:



love you to !

xoxo

2008-10-26 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0