barnvaktad & pulka åk

Är mycket tacksam för att jag har en sån bra & snäll frissör som jag har , fick hennes gamla BabyBjörn-bärsele, en näst intill oanvänd bebismassage bok och en amningskudde som hon råkat färga rosa :P
Hon uttryckte sig att hon "var glad att bli av med sakerna & att få ge det till någon som kommer ha användning för det, hellre det än att ha de liggandes i garderoben".
Sen så har jag varit på IKEA först själv och sen med mamma då hon slutat jobba och kollat på fotöljen jag ska köpa till vårt sovrum, men den fanns såklart inte i lagret så den införskaffas när den finns i lagret & så va jag och kollade på julklapp till älskling och på ny telefon till mig själv.
I skolan så har jag avslutat svetskursen och ja känner mig väldigt stolt över de resultat jag uppnått :)
Ska till MVC imorgon med robin vid 15:30 och då ska ja passa på att fråga om denna klåda jag helt plötsligt fått, eftersom att de står i två av mina gravidtidningar att klåda kan uppkomma vid försämrade levervärden /:
Kära ska sova hos mig till fredagen för att då är han ledig & jag slutar ändå vid elva, så medans han ligger i min sköna säng och sussar går jag i skolan och då han vaknat är jag hemma och får pyssla om honom.
På fredag för/efter-middag ska vi iaf baka pepparkakor med glasyr & pepparkakshus om vi hinner innan baby ska åka hem :(  blir barnvaktad av storasyster under kvällen då mamma ska bort och inte vill lämna mig ensam "ut i fall att något händer", hon vill hellre vara på den säkra sidan ..
Så jag o storasyster ska ha filmkväll hade vi tänkt :)

PS. skulle egentligen åkt pulka hos robin idag men han vägrade, han hävdar att "små björnar som dig ska inte åka pulka, de är farligt du ska ligga och padda dig i soffan istället" och mamma instämmer. Hon anser att jag ska vara rädd om mig och blabla, tänk om vattnet går och lala :P "vänta tills efter han är född istället" tycker hon.
Så de är precis det jag får göra, åka pulka efter junior är ute ur magen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0