pepparkaksbak :') <3

Idag har jag först varit hos läkaren vid 9 på morgonen och lämnat blodprov för att kolla mina levervärden eftersom min klåda kan bero på förhöjda levervärden. Efter det gick vi på ett extra ultraljud eftersom vår barnmorska tyckte det när vi var hos henne igår och hon mätte magen, för hon tyckte fortfarande att ja va lite liten om magen och ville vara på den säkra sidan för hon förklarade att det antingen skulle kunna vara att han bara ligger väldigt långt ner eller att han inte lägger på sig som han borde. Tack och lov så såg allt bra ut & han väger ca 3050g just idag och de är ca 300g under "det normala" men de va inget att oroa sig för. Hon som geggade omkring på magen sa att det såg fint ut och han rörde sig som han skulle, hade normal mängd fostervatten & va fet om magen ^^ hehe
Skulle givetvis ringt till skolan imorse men jag och mamma förvirrade varandra så de slutade med att ingen ringde, men jag får berätta varför på måndag om han inte kommit tills dess .

Sen åkte vi till stan och Robin köpte ny mössa och när de va gjort begav vi oss hemåt och lagade lunch med syster, sov lunch och sen var de dags ! :D
Pepparkaksbak, min personliga åtsikt var att mina kakor blev mycket bättre men mamma tyckte att robins kakor blev bra så ja antar att de är rätt jämt då. Jag anser att hans pepparkakor är lite för tjocka men han orkade inte bry sig så de blev som det blev och huvudsaken är att allt är ätbart !
Tog mycket längre tid än vi tänkt oss så vi använde bara hälften av all deg ^^ , men de är också bra för då kan ja baka mer imorgon eller något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0