läsvärt !

Igår var jag ju hemma från skolan eftersom jag vaknade med huvudvärk igen ,sov till typ tio och fick låsa efter mig eftersom ja va sist hemifrån robin för de hade ju dragit för länge sen :P
Sen sorligt eller konstigt nog så somnade jag iaf ÅTTA på kvällen ! ;O måste vara kroppens sätt att förbereda sig inför förlossningen så att jag inte ska vara dö trött när de väl är dags .
De i skolan trodde iaf att vattnet hade gått igår eftersom jag inte var i skolan haha , det fick jag höra idag men ja sa att jag bara varit hemma och haft huvudvärk .
Idag i plugget har jag iaf kränkt däck, balanserat däck, utfört säkerhetskontrollen på engelska framför kamera & bytt lampor på Saab 9-5an & Volvo 850 turbon :) lite små stolt sådär hehe.
Måste ju få var lite stolt, jag menar jag är ju faktiskt väldigt höggravid & går ändå i skolan som om ingenting, har inte ens bett om hissnyckel. Vattnet skulle ju kunna gå när som helst egentligen men ja går ju hellre i skolan än går omkring hemma,har tråkigt & väntar på att vattnet ska gå :P 

Har nyligen varit hos barnmorskan och då skulle hon känna med händerna hur han låg. När hon kände efter hur huvudet låg blev den lilla lite upprörd av att hon höll på att klämma så sen när hon skulle kolla hjärtslagen så hade de stigit till 163, så när hon skulle kolla ifall de gick ner så rörde han sig så mycket och sparkade/slogs mot saken hon hade på magen att hon fick vänta en stund. När han lugnat sig kunde hon höra hjärtslagen och de hade sjunkit till normal nivå på 143 eller nåt sånt, hon sa att de var bra att han regerade som han gjorde när hon höll på att klämma och att det var helt normalt ;'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0