förvärkar :'(

Ännu en dag har gått och de är 1½ dag kvar tills vår älskling är beräknad att komma till världen ! :')
Har massvis med förväkar och de e vidrigt, inte alls trevligt de gör ont och usch vill inte ens tänka på hur ont de kommer göra att pressa ut honom haha.
Förutom att ja har förvärkar till & från hela tiden så träffade jag Thessan,Viccie & Britta igår och vi gick omkring i stan och åt lunch, pratade lite och hade de trevligt :)
Idag så har jag och mamma gått omkring i kurvan och kollat lite, köpt nån sak till min gardinstång, julklapp till faster, pepparkaksformer & sen gick vi till skärholmens centrum "the capital of shopping" och gjorde något där med innan min syster som övningskört under tiden kom och hämtade oss.

Nu ser jag på "Näsvägen 3" haha
http://www.youtube.com/watch?v=qEVx27Ihm80    - KOLLA !

Och om en stund ska vi fika eftersom de är ju faktiskt 1a advent idag & ja måste passa på och fika i lugn och ro innan plutten kommer ut, som jag för den delen känner att de kommer bli mellan inatt eller imorgon natt om jag får hoppas på något :)  Han ska bara veta hur efterlängtad han är.


Postat av: Anonym

vad ska sonen heta? :)

2008-11-30 @ 19:38:53
Postat av: malin

hoppas det går bra med barnet, :)

2008-12-02 @ 10:25:53
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: anna

lycka till! :)

2008-12-03 @ 18:26:02
Postat av: Anamaria

Det går finfint & han heter William :)

2008-12-04 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0