ät-och-sovklocka

Idag har man fixat min nya patientbricka till förlossningen så nu är det gjort, har kollat på fotölj till mitt/vårt rum & hittat en jag funderar på att köpa samt kollat på telefonen ja möjligtvist vill ha. Men den finns inte i butik än så jag får vänta ett tag & efter det så har jag handlat med mamma & lagat middag :')
Sov som en sten direkt efter jag ätit klart och vaknade för ca 15min sen hehe, har huvudvärk igen men annars inget att klaga på. Skulle träffat en kompis idag men så blev det inte riktigt ;/ får se ifall de finns tid i veckan att ses .

I veckan ska jag och älskling baka pepparkakor så de finns till 1a advent - får se ifall syster oxå vill baka för någon annan dag ska vi iaf göra pepparkakshus med glasyr och sånt onyttigt på ^^ <3
Samt att ja o robin funderar på att baka lussebullar men vi vet inte riktigt när så jag föreslår kommande lördag utifall vattnet går någon dag från o med söndag.
Bara av att sitta här och uppdatera blir jag jobbigt trött, de är outhärdligt att vara trött så ofta men fasen ska väl vara glad så länge men får sova när man vill . Ne nu är det dags för kvällsmål innan man ska sova igen .
Som jag skrev i en svenska uppgift i skolan, jag känner en viss likhet med skalman och hans ät-och-sovklocka :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0