veckans sista dag

Thérése kom vid halv elva-elva punktlig som vanligt och jag var faktiskt vaken, gick upp vid nio typ för då vaknade jr och skulle äta. Så nu har tanta Thessan äntligen fått så William i vaket tillstånd, vi bestämde oss för att gå på stan så jag fick söva jr med lite bröstmjölk innan vi kunde bege oss hemifrån och han sov under hela tiden vi var i stan.
Nu har lille William varit på NK för första gången ;) han vaknade inte förens när vi var på väg hem vid mariatorget & då fick jag byta blöja i vagnen på tuben, gick hur smidigt som helst. Men sen fick ja skynda mig hem när vi kom till fram eftersom det inte funkade med nappen längre då.
Kom hem vid fyra typ & jr är fortfarande vaken, ligger och äter just nu :P tråkigt att han bara sovit korta stunder för nu börjar jag bli trött & vill att han ska sova men men..
Sen är jag väldigt irriterad & sur på robin som fan aldrig har tid att prata i telefon längre ..för han gör ju alltid något när jag har tid att ringa. Tråkigt att han inte ens kan ta sig lite tid att prata med mig när han vet att jag bara kan ringa när jr sover :( ;@
Aja nu skriker han igen så nu msåte ja kila, på återseende



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0