ett stort hål i hjärtat

Känns som att mitt liv idag bara stannade upp nu idag, tog slut med robin nyss & jag är väl helt förstörd ... Jag vet ju att det inte varit så bra mellan oss de sista månaderna men jag hade så jävla gärna velat försöka att få det att bli bra en sista gång, att få se hur det skulle funka nu till våren då han börjar skolan igen- det kanske skulle bli jätte bra vem vet ?
Och hade det inte varit någon förändring så skulle jag iaf få känna att jag försökt & gjort mitt bästa men nu när det tog slut så drastiskt känns allt hundra gånger värre än vad det annars skulle gjort.
Men han har tydligen känslor eller "känslor" för någon elin som de måste var något fel på, eftersom hon visste att vi va tsm då de träffades för första gången och hon är inte smart nog att låta honom vara när han har familj och allt ne ne för hon gillar ju tydlgien honom :S
Känns som ett stort hål i hjärtat/magen nu när allt är som det är, ni känner säkert igen känslan om ni blivit sårad & sviken någon gång av någon ni verkligen gillat.
Men nu är iaf hans mamma här så jag får ju höra hur det har varit hemma hos dem den sista tiden och aah...
Tobbe & Micke och hans tjej skulle komma förbi efter elva då tobbe slutat jobba och de tycker också att robin är helt dum i huvet som håller på som han gör och de är ju alltid en tröst att få höra att fler än jag tycker han gör helt fel just nu.

Postat av: Thessan

Gumman det kommer bli bra, jag finns här för dej. Alltid, gott nytt år och en god fortsättning önskar jag dej, William, mamma och storasyster.

Massa kärlek

2008-12-31 @ 18:23:30
Postat av: sdfghjkl

Vilket as.

Jag känner verkligen vad du menar, jag har själv vart där, fast utan en liten bebis. Sånt svek glömmer man aldrig och det sitter fast något sjukt hur mycket man än försöker skaka av sig det. Han är inte värd någon av er så jag tycker du ska göra det väldigt klart för honom!

2009-01-11 @ 19:32:12
Postat av: Anamaria

Jaa jag börar ju tro att det där med att bli pappa och mogna med uppgiften slog totalt bakslag på robin :/ så jag hoppas ju bara att han skärper sig med tiden och tar sitt ansvar som pappa.

För han svek ju inte bara mig, han svek ju vår son också..

2009-01-13 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0