Skolavslutning

Ja idag så var de ju avslutning i skolan & ja kände mig tvungen att gå för jag har ju ändå gått hela terminen fram tills den 28e nov för jag var hemma från skolan den fredagen den 29e och måndagen den 1a december var han född :)
Aa så jag gick dit, kom ca 10-15min sen eftersom ja försov mig lite lätt för ja va så äckligt trött när klockan ringde och tänkte "snälla bara 30min till" och sen stängde jag av den då de gått 10min på min snooze. Och när jag vaknade nästa gång tio i tio så var det bara 40min innan ja skulle vart i skolan.
De var ju bara att hoppa upp ur sängen & klä på mig i en rasande fart, klä på william & byta blöja, få honom att somna och bära ner vagnen och gå mot bussen tillsammans med mammsen som följde med eftersom vi skulle gå i centrum sen efteråt.
Fick vårtermingens terminskort av skolan vilket var väldigt bra för då kan jag ju åka till skolan när jag behöver lämna in arbeten jag gör hemma. Nu kommer vi till det bästa: vi gick ner i verkstad 1 (den stora verkstaden) efter vi varit i klassrummet och där fick vi pepparkakor & julmust och btr.rektor Kenny höll tal och då var de en del av det då han sa ungefär såhär "Det är såhär att vi har fått tillökning på skolan då Anamaria fått barn och vi har en liten present till dig, så om du kan komma upp och ta emot den så vore ju det jätte bra".
Så jag gick ju fram och tog emot min present samtidigt som han passade på att önska lycka till & sådära, fick en liten body och ett kort :)
  Tycker det var suuuuper snällt av skolan att köpa en present till mig/oss :$ :)
Fick massvis med applåder samtidigt och folk önskade lycka till & grattis då jag ändå var i skolan.

Förutom det så köpte jag en ny amnings-bh idag och de var ju precis så att man hann det för han började ju skrika då jag nästan var helt påklädd, så idag har ja ammat offentligt för första gången och de gick bra.
Mamma och jag gick förbi apoteket när vi skulle hem och hade turen att träffa på en kompis till familjen där och då fick jag en tidig julklapp av henne, nämnligen en pump och flaska så jag kan pumpa ur mjölk.
Och låta robin främst mata William när han är här, så att han får hålla i honom lite mera och sen så att mamma & syster kan hjälpa till på nätterna eller när som när det behövs.
Hon tyckte att min plutt var lik mig hon också och att han var söt, sen träffade vi på en annan vän till familjen bara någon meter efter vi gått från apoteket och han tyckte att han var jätte söt han med.

Men nu måste jag kila för nu får jag strax besök av Ludde, Hans mamma Maria & Albin från gamla 9c :D
Fick besök av jossan igår och av thessan & siri i onsdags- de var också trevligt, skönt med besök faktiskt.

Postat av: Thessan

Jag kommer gärna tbx snart igen! Puss gumman <3 o puss på lill skrutten från mig <3

2008-12-21 @ 23:57:03
Postat av: em

jag kommer snart! (någongång under lovet)

2008-12-23 @ 21:34:54
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Anamaria

Ni är välkomna båda två :) <3

2008-12-27 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0